Pages

2010. március 1., hétfő

Kiismerhetetlen muglik

Miután Amanda Steifer megírta a Kiismerhetetlen muglik című könyvét és kiderült, hogy vászonra való, a támogatók rögtön ugrottak. Végül a nagy versenyt a WWM (Wizard and Witch Movie) nyerte meg.
A film összehasonlítja a varázsvilágot a muglik világával. Eléggé megdöbbentő. Vegyük például a mindennapokat. Mi a munkát egy varázsszó kimondásával megoldjuk ők pedig kínszenvedéseken keresztül menve csinálják végig. Gondoljanak csak bele! A mosást főzést, takarítást a saját kezünkkel csinálni. Elképzelhetetlen!
Beszámol arról, hogy hogyan gondolkodnak rólunk, boszorkányokról, varázslókról. Sok legenda és film, könyv létezik már rólunk, illetve a varázslatos lényekről. Például azt megcáfolom, hogy a vámpírokra rossz hatással van a fokhagyma. Micsoda badarság.
A tanulás is másképp zajlik és eléggé unalmas. Vannak különféle elméleteik a hurrikánokról amiket néha a varázsvilág kelt. De jó ez így. Hagy éljenek ebben a nyugodt hitben.
A viseletük is teljesen más és mások az élettel való elképzeléseik…

Miután a nagyközönség megtekintette a filmet, az Abszolúti Movieplayer legnagyobb termében interjúk készültek az előcsarnokban. Persze a véleménykérésre kaptuk el őket:

-Én aki félig mugli származású vagyok azt mondhatom, hogy a film lényegre törő és alapjában véve eléggé izgalmas - nyilatkozta ez egyik néző.

- Szerintünk nagyon poénos volt- mondták valamennyien nevetve.

- Szánalmas volt. Gyere lányom, menjünk haza! Többet nem rángatsz el egy ilyen ocsmányságra. Én aranyvérű vagyok…

Szóval a vélemények eltérőek voltak. De érdemes megnézni. Persze nem olyan izgalmas mint egy sárkányos film, de felkelti mindenkiben az érdeklődését.

Jó szórakozást kívánunk a filmhez.



Az Abszolúti Movieplayer állandó figyelője:Susan Gartner

1 comments:

Victoria Vulpine írta...

Érdekesnek találtam a filmet. Mivel nagy mozirajongó vagyok, így egyből elmentem, hogy láthassam. Nem lesz a kedvenc művem, de ilyen szemszögből is kell tájékozódni, akár aranyvérű vagyok, akár nem.

Megjegyzés küldése