Pages

2010. május 26., szerda

Walpurgis Lányai (The Weird Sisters): The Wand album


A (talán) leghíresebb varázsló rockbanda, a Walpurgis lányai (eredetileg: The Weird Sisters) most új albummal jelentkezik. Az album a szokásos stílusukat hozza, a mugli rockhoz képest fura hangszerekkel.
A lemezen két érdekes szám van, a címadó The Wand (A pálca), és a Magical Dance (Varázslatos Tánc). Természetesen mindkét szám sikergyanús, a Varázsrádió heti zenei listáján 56. lett a The Wand.
Azoknak, akik mugli származásuak, és még nem mélyültek el a varázslók zenéjében, azoknak ajánlom, hogy a világhírnevet meghozó Do The Hipogriff című örök slágerrel kezdjék meg a banda megismerését.

- Imádom a Walpurgis lányait, már tegnap megvettem a lemezt, és nagyon jó!" - nyilatkozta egy rajongó a MagicMusicban.

- Nekem nincsenek túl nagy várakozásaim, nem nagyon szeretem őket, bár a mostani számaik egész jók - ezt egy idősebb hölgy mondta, már az Abszol úton.

A lemez az Abszolút út 31. alatti MagicMusicban (MM) vásárolható meg 13 sarlóért.

Walpurgis lányai: The Wand 9/10 pont.




Írta: John W. Gray

3 comments:

Susan Jessica Gartner írta...

Nekem bátyám már megvette, nemsokára jön a bagoly. Remélem izgalmas lesz, mert még nem igazán ismerem őket.

John W. Gray írta...

Nagyon jó a lemez, de a házhozszállítást csak holnap kezdik meg. Nemtom miért, az MM-nél ez a szokás. Én is a szüleimtől kaptam meg.

Victoria Vulpine írta...

Én imádom Őket! Fantasztikus együttes. :) Mi nem vártuk meg a házhozszállítást, már első nap megvettük a boltban. :))

Megjegyzés küldése