Pages

2011. május 22., vasárnap

Elfogták Willy Widdershint!

Rengeteg varázstalan embernek meggyűlt már a baja azzal, hogy a vécéje "böfögött", a kilincs harapdálni kezdte vagy épp nem engedte be az ajtó. Ilyenkor hozzájuk hasonló szerelőt hívtak, aki nem tudott semmit kezdeni a dologgal, hiszen a furcsa események varázslásra utaltak.

A Minisztérium embereinek emiatt rengeteg dolguk akadt, mert egyrészt meg kellett fékezniük a megbűvölt tárgyakat, másrészt a muglikon emléktörlő, illetve módosító varázslatot kellett végrehajtani. Most azonban a sok éve garázdálkodó, mugli tárgyakat bűvölő Willy Widdershint tegnap éjszaka elfogták egy varázsló által lakott mugli házban. A varázsló állítása szerint, aki a házban tartózkodott a bizonyos időpontban, éjjel a riasztó bűbájra ébredt, ami jelezte neki az illetéktelen behatolót. "Kipattantam az ágyból, ahogy meghallottam a riasztást, felkaptam egy köntöst, majd magamhoz vettem a varázspálcámat és siettem ki a folyosóra. Nem kellett sokáig mennem, mert a behatoló a szobám mellett lévő mellékhelyiségben tartózkodott, gondoltam, mivel mormolás és neszelés hallatszott ki onnan. Valószínűleg nem hallott meg, s a riasztó-bűbájt sem érzékelte, mivel tevékenységét bátran csinálta, azt gondolhatta, hogy muglik lakják a házat. Benyitottam a helyiségbe és elkábítottam, majd a kötöző varázslatot alkalmaztam és azonnal a Mágiaügyi Minisztériumba mentem. Innentől ők átvették az ügyet" nyilatkozta a varázsló, akinek fogalma sem volt róla, hogy a már évek óta körözött Willyt fogta el.

Azóta megtörtént Widdershin tárgyalása, ahol most nem mentették fel, hanem pénzbírságra, valamint közmunkára ítélték és pár napos bűütetést is kapott az Azkabanba, hogy elvegyék a kedvét a további,ilyesfajta csínyek elkövetelésétől, amivel véletlenül is, de felfedheti a boszorkányok, varázslók, koboldok és egyéb lények világát.

Írta: Lisa McDevon

0 comments:

Megjegyzés küldése