Pages

2016. szeptember 19., hétfő

Egy Malfoy a Roxfortban?

Nemrégiben tudomásunkra jutott, hogy a Roxfortból sajnos eltávozott Hagrid tanár úr, így az LLG tantárgyat nincs, aki megtartsa, ennek okából kifolyólag a Skóciai varázslóiskola (Roxfort) pályázatokat küldött el minden régebbi tanulónak, aki tanulta ezt a varázs ágat. 

Mr. Malfoy-hoz is eljutott a levél, aki interjúnkban elárulta, hogy miért is jelentkezett az állásra. 
"Mikor megtudtam, hogy van esélyem visszatérni a régi iskolámba nagyon megörültem, mert fiatalabb koromban nem tudtam beteljesíteni vágyamat, miszerint jó tanuló legyek. Ebben akadályozott édesapám Lucius Malfoy, aki most a Mágiaügyi Miniszter. Igen sokan kételkednek benne, de állítása szerint felhagyott az üldözési mániájával. Igazi célom az, hogy megismerjem a Hippogriffeket, mert kiskoromban talán 13-14 éves lehettem, mikor történt egy baleset, Csikócsőrrel Hagrid Hippogriffével. Mikor érettebb lettem nem tudtam felfogni azt, hogyan szolgálhattam Voldemortot. Talán apám erőltetésére, vagy félelemből, de ez már a múlté. Egy szó, mint száz remélem, megkapom az állást.” 

Mindannyian szurkoljunk neki, mert szerintem pár régebbi diák kíváncsi lenne, hogy teljesít majd a kiskori ellenségük. 

írta: John Murdoch

0 comments:

Megjegyzés küldése