Pages

2016. szeptember 17., szombat

Talált Tárgyak

Kedves, a Roxfortba járó diákjainkkal ezúton is közöljük, hogy a Mágiaügyi Minisztériumban megnyílt a „Talált Tárgyak Osztálya”, melyet Mr. Malfoy-nak köszönhetünk. 

Rovatunk kedvéért elárulta, miért nyitotta meg ezt a különlegességet. 

”-Mint mindannyian én is szoktam elhagyni dolgaimat. Múlt héten például elhagytam a gyermekkorom óta nálam lévő már rossz karórámat. Nagyon sokat jelentett / jelent nekem az a tárgy, de még mindig nem találtuk meg itt a Minisztériumban. Belegondolván abba, hogy mennyi varázsló, és boszorkány hagyja el nap, mint nap a saját személyes, vagy esetleg fontos holmiját kitaláltam ezt az igen furcsának található helyiséget, ahová a talált tárgyakat lehet bevinni. Az illető, aki elhagyott egy számára fontos ereklyét csak bejön ide, körbenéz ha megtalálta megfogja és elviszi. ” 


írta: John Murdoch

0 comments:

Megjegyzés küldése