Pages

2017. április 21., péntek

Új igazgatója van a romániai Sárkányrezervátumnak



Örömmel jelentjük be, hogy április hónaptól új igazgatót köszönthetünk Romániában a Sárkányrezervátum élén. Charles Weasley, aki alig egy hónapja töltötte be 45. életévét, hatalmas lelkesedéssel vette át a rezervátumot elődjétől, Georg Fracc-tól. Mr. Weasley már több mint huszonöt éve dolgozik Romániában, és mikor új igazgatót kerestek, szinte minden ki őt ajánlotta a posztra. Elmondásuk szerint vad kinézete ellenére Mr. Weasley nagyon gyakorlott, és minden létező információt tud a sárkányokról. Sokan még azt is megemlítették, hogy bizonyos pletykák szerint érti a nyelvüket is. 

Mr. Weasley nyitóbeszéde rövid volt, és humoros: 
 „Nagy megtiszteltetés, hogy ennyi év munka után végre én dirigálhatok majd mindenkinek. Na jó, csak vicceltem. Talán. Mindenesetre megígérhetem, hogy minden erőmmel azon leszek, hogy a lehető legjobb életkörülményeket biztosítsam a Rezervátumban élő sárkányoknak, és az itt dolgozó kutatóknak is . Már nem mintha ők is a Rezervátumban laknának, még ha napi huszonnégy órában itt tartózkodnak is, félreértés ne essék. Szóval köszönöm mindenkinek, főleg Mumunak, a fiatal magyar mennydörgőnek, aki múltkor leégette a szemöldökömet, nélküle ma fele ennyi időt sem töltöttem volna a tükör előtt, hogy rendbe szedjem magam! Csak neki köszönhetem, hogy ilyen jól nézek ki ma.” 

 Az új igazgató első lépése a beiktatás után a tarajos norvég sárkányok lakhelyének a bővítése volt. A munkálatokat már megkezdték, és a dolgozók szerint a kifutó szebb lesz, mint valaha. 

Írta: Ercon Black

0 comments:

Megjegyzés küldése