Pages

2017. augusztus 4., péntek

Új ékszerüzlet az Abszol úton!


Tündöklő megjelenéssel nyitott, múlt szombaton az Abszol út legújabb üzlete. A Táncoló csillagok névre hallgató üzlet mindenkit meglepett, és be kell, hogy valljam én is el voltam ámulva tőle. Már a cégér is elképesztő volt, egy holdsarlót ábrázolt, ami körül hét csillag forgott, alatta a bolt neve szikrázó betűkkel.

Az üzletbe belépve az ember azt se tudja eldönteni, merre forduljon először, mit nézzen meg. Azonban ezt nem is kell eldöntenie. Alig tizenöt másodperce voltam a boltban, mikor egy szárnyas nyaklánc úgy gondolta, hogy jól fog állni nekem – természetesen igaza lett. Pár teljesen lefagyott vásárló mellett elhaladva, bepillantást nyerhettem a kétszintes üzlet már most kavalkádként nyüzsgő életébe.

A második dolog, ami szembetűnő volt számomra a bolttal kapcsolatban, hogy férfiak részére is árulnak ékszereket, nem is keveset. Habár nekem csak egy-két darab tetszett ezek közül a kiegészítők közül, azért mindegyik említésre méltó. A sárkány alakú nyakláncok, amelyek apró szikrákat szórtak, vagy a gyíkot formáló karperecek sok tekintetet vonzottak, pont, ahogy a hüvelyk vastagságú gyűrűk is.

Természetesen a nők részére készült ékszerek elsöprő többségben voltak. Aranyos kis százszorszépestől, egészen a kifinomult rózsás medálokig, minden virág ékszer hasonmása megtalálható volt az üzlet egy külön sarkában. Persze a nők részére is voltak állatot formáló ékszerek, amik az üzletben ténfergő gyerekek kedvenceinek tűntek. Apró macskás karkötők és furkászos nyakláncok, melyek becsempészték magukat a vásárlók zsebeibe és egyben a szíveikbe is.

Az izgő-mozgó csecsebecsék csak úgy kínálgatják magukat az üzletbe látogatóknak, az elkápráztatott vásárlók nem is tudnak nekik ellenállni, még én magam is a repülő nyakláncommal és egy pár fülbevalóval távoztam a látogatásom végén.

írta: Rion Hyland

0 comments:

Megjegyzés küldése