Pages

2017. szeptember 30., szombat


Kedves Szombati Boszorkány olvasóim!

Bizony beköszöntött az ősz. Ez némileg az időjárásban is megmutatkozik, hiszen eléggé változatos idők voltak mostanában. Viszont, az hogy itt az ősz, azt is jelenti, hogy elkezdődhettek az őszi szüreti mulatságok. Akárcsak a mugliknál, nálunk is nagy ünnepnek és mulatságnak számítanak ezek az időszakok. A szőlő, vagy pl. a tök szüretelése komoly feladat, de ezeket megünnepelni szinte már-már kötelező. Különböző felvonulásokon vettem részt az elmúlt pár hétben, ahol mindenféle jópofa jelmezbe, ruhába bújtak az emberek.  

Volt, aki hordónak, szőlőnek öltözött, de találkoztam madárijesztővel, óriás lábú mutatványosokkal. És volt egy olyan felvonulás, ahol boszorkányruhába bújt varázslók seprűvel repkedtek a tömeg felett, mindenféle kis apró őszi leveleket szórva az ünneplő közönségnek. 
Egytől-egyig jó hangulat volt az összes olyan mulatságon, ahova ellátogattam, és még pár hétig lesznek ilyen ünnepek, felvonulások, bátran menjenek el, és nézzék meg. Ittam nagyon finom tökös, szőlős italokat, nagyon finom süteményeket kóstolhattam, mindenhol barátságosan fogadtak.  A tél közeledtével, amikor hidegre fordul az idő, még jól esik mindenkinek egy-egy ilyen mulatságon részt venni, ünnepelni. Kívánok mindenkinek jó szórakozást! 

írta: Hajnal Lavender - Solaris - 1. évfolyam.

0 comments:

Megjegyzés küldése