Pages

2017. szeptember 13., szerda

Okosító édességek a polcokon


Kedves Olvasóim!

Nagyon jó hírrel szolgálhatok mindazoknak, akik eddig úgy érezték, néhány területen nem annyira remekelnek tudásban.

Pár nappal ezelőtt az üzletek polcaira került egy lehengerlően sokat segítő cukorka. Ez a cukorka ugyanis egy egyszerűbb, de hatékony bájitallal készült, amitől okosabbak lehetnek azok, akik ezt a cukorkát eszik. Természetesen ennél is a mérték a fontos, egyrészt fogaink egészsége miatt, másrészt a túlzott fogyasztása senkit se tesz zsenivé, de előfordulhat némi mellékhatás. De ezt értem úgy, ha valaki éjjel nappal csak ezt eszi. Tehát bátran vásároljanak belőle, a mértékletesség bölcs dolog. A cukorkákat ilyen kis fiolákban lehet kapni, amint a mellékelt kép is mutatja, valamint több ízben készültek, hogy mindenki megtalálhassa a kedvére valót. Szerencsére az ára nem csillagászati, hanem abszolút elérhető és megfizethető áron kapható. Én magam is vásároltam egy fiolával, méghozzá levendula ízben, hogy ezt a cikket leírva személyes tapasztalatom is megoszthassam Önökkel. A cukorka kemény, töltelék nélküli, de eléggé tömény ízben, legalábbis ez a levendulás, így naponta 1-2 cukorka bőven elég belőle. A fiolák közt találtam még citromos, narancsos, epres, mentás, borsos, levendulás, csokoládés, pisztáciás, rágógumi ízű, almás, mézes, bodzás, valamint vegyes ízesítésben is. De előfordulhat más üzletben még több íz, Én ezeket találtam.

Kedves olvasóim, tehát bátran ajánlom ezt a cukorkát, de tényleg figyeljenek oda a mértékletességre!

Írta: Hajnal Lavender, Solaris

0 comments:

Megjegyzés küldése