Pages

2017. november 18., szombat

Új tanév, új elsősök, de a csapat megmarad.



Boszorkányos napot kívánok minden kedves Gráciás Diáknak, a nevem Eleonora Parker, és én szerkesztem az iskolaújságunk interjú rovatát.
Mai célszemélyem, akit szeretnék nektek bemutatni, egyik évfolyamtársam, a szintén Arcanusos Lyria Clarc, a tavalyi év párbajszakkör nyertese. Azért gondoltam rá, mert a tavalyi évben már bemutatásra kerültek a prefektusok, de idén bővült a tagok száma, és az egyikőjük maga Lyria. 

De lássuk is az interjút:

Eleonora: Tudni illik, hogy te most másodéves prefektus, Boszi szerkesztő és kviddics csapattag vagy, ezek mellett nem kis pontszámmal zártad a tavalyi tanévet. Kíváncsi lennék, hogy ezeket a feladatokat mennyire érzed tehernek?
Lyria: Nem érzem tehernek, csak gyakran nehezemre esik betartani a határidőket. Úgy vagyok vele, ha már csinálok valamit, akkor csináljam rendesen.

Eleonora: Izgulsz az új tanév miatt? Most nem csak a tanulásban és a Bosziban kell jól teljesítened, de, mint prefektus és kviddics játékos is?
Lyria: Igen, eléggé izgulok. Remélem bírni fogom a tempót, amit az iskola és ez a rengeteg elfoglaltság megkíván.

Eleonora: Melyik feladat miatt vagy a legizgatottabb?
Lyria: Talán a prefektusi kinevezés az, ami miatt izgulok. Bevallom őszintén, nem hittem volna, hogy engem fognak kinevezni, hiszen van egy-két ember, aki legalább ennyire megérdemelte volna.

Eleonora: Ugyan ne szerénykedj! Sikerült már felvenni a kapcsolatot az elsősökkel? Milyen az első benyomásod róluk?
Lyria: Eddig leginkább Mikio foglalkozott velük, de 2 újonccal már én is beszéltem. Egyelőre elég visszafogottak, még ismerkednek a hellyel, de az idő előrehaladtával remélem, aktívabbak lesznek.

Eleonora: Mit üzennél az elsősöken? Valami jó tanács esetleg?
Lyria: Élvezzék ki az iskolai nyújtotta lehetőségeket, ne féljenek új dolgokat kipróbálni, új embereket megismerni. Ha segítségre lenne szükségük, ne habozzanak felkeresni a prefektusokat, hiszen ezért vagyunk.

Eleonora: A Boszi olvasóinak, valami frappáns „tanács”-od esetleg?
Lyria: Legyenek továbbra is hűséges olvasóink, és ha lenne valamilyen recept kívánságuk, akkor keressenek fel bátran.

Nagyon köszönöm az együttműködést Lyriának és további sok sikert kívánok neki a suliban. Ne feledjétek el kipróbálni az általa írt recept ajánlatokat, melyek szintén a Bosziban jelennek meg.
Varázslatos napot mindenkinek!

~írta: Eleonora Parker (Arcanus)

0 comments:

Megjegyzés küldése