Pages

2017. december 24., vasárnap

Interjú az év cikkírójával

A mai nap egy, már rutinossá vált interjú alannyal dolgozhattam együtt. Ercon Balck a tavalyi tanév cikkírója, egyben a Caminus ház negyedéves prefektusa.

Eleonora: Szerintem kezdjük a rovatod bemutatásával. Mik azok az elemek, amiket te személyesen kiemelnél, melyek azok a hírek, amikre a legszívesebben „harapsz rá”?
Ercon: Általában nagyon felcsigáznak a rejtelmes hírek, mint például legutóbb az ismeretlen lábnyomok a sivatagban. Már az írásuk közben is azon pörög az agyam, hogy vajon mi történhetett.

Eleonora: Honnan szerzed az információkat? Vannak beépített embereid? Esetleg magad jársz a dolgok után?
Ercon: Inkább magam szoktam végezni a kutatást, de néha külső segítséget is igénybe kell vennem, különösen exkluzív hírek esetében.

Eleonora: Van olyan téma, amit nagyon szívesen dolgozol fel? És ellenpéldát tudsz mondani?
Ercon: Természetesen a negatív híreket számomra sem könnyű feldolgozni, de alapvetően nincs olyan hír, amiben ne találnék legalább egy picike izgalmat a szerkesztés folyamata alatt.

Eleonora: Honnan jött a téma? Hogy ez legyen a te rovatod?
Ercon: Az anyukám a Varázslény Felügyeleti Osztály vezetőhelyettese, szerintem emiatt van, hogy én is imádom a varázslényeket már egészen kis korom óta. Mikor láttam, hogy még szabad ez a rovat, azonnal éreztem, hogy ki kell próbálnom. És hát azóta is itt vagyok

Eleonora: Nem érzed úgy, hogy mást is kipróbálnál, hogy ás rovatba is belekóstolnál?
Ercon: Rendszeresen olvasom a többi szerkesztő munkáit, és egytől egyik nagyon élvezem az összeset, de én nem tudnék mást elképzelni magamnak. Ez a rovat szerelem volt első (vagyis hát inkább második, mivel csak második évben kezdtem írni) látásra, és számomra ez marad a number one.

+1    Eleonora: Utolsó kérdésem az lenne, hogy van valami, amit szeretnél üzenni a boszi olvasóinak?
         Ercon: Ne féljetek kitárulkozni! A Gráciában mindenki kíváncsi mindenkire, szóval bátran mutasd meg, ki lakik benned!

Nagyon köszönöm az együttműködést Erconnak. Sokadjára is sikerült együttműködnünk, és sokadjára is tudott tolerálni minden hibámmal együtt.
Varázslatos napot mindenkinek!

írta: Eleonora Parker, Arcanus

0 comments:

Megjegyzés küldése